Mechanik dla Quadów i Motocykli w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Nasza firma była widziana między innymi w:


Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek
+48 570 933 114
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Prostowanie ramy w przyczepie.
Zostaw subskrypcje i łapkę!
Pozdrawiam !
Pobrany z Youtube Serwis Quadów Warszawa – Diagnostyka/Naprawa/Mechanik – Naprawa Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne. Własny Mechanik. Naprawa motocykli Warszawa, Mokotów | Serwis motocykli, skuterów, quadów, rowerów, skuterów wodnych | Warsztat motocyklowy dla Quadów w Warszawie. Serwis I Przeglądy Bieżące. Quady, Motocykle, Skutery Wodne zapraszamy do naszej firmy w Warszawie.
Mechanik dla Quadów i Motocykli w Warszawie!
Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Nasza firma była widziana między innymi w:


Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek
+48 570 933 114
Mobilny Mechanik dojazd do 30 min!
Wybierz opcje Mechanika z dojazdem w Warszawie
Najtaniej w Warszawie!
Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:
Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa – Zamów naszego specialistę od motoryzacji do swojego domu. Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat. Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa
Agro Bury says:
Subskrybujcie kanał, to motywuje do dalszego nagrywania. Z góry dziękuję i pozdrawiam! 😊
Zenobiusz says:
Wzmocnienia za mało w miejscu wygiecia, pójdzie drugi raz
Piotr Matak says:
Dobra robota ! Ilu tonowy lewarek ? Musze coś podobnego zrobić tylko ze ramą jest grubsza , ale za to mniej wygięta pozdro.
krzyszto f says:
Rama jest za mało wzmocniona bo wzmocnienie kończyny się w miejscu największego nacisku . Swoją drogą żeby tak wygiąć ramę i zabudowę to albo zabezpieczenia były zamknięte 4 szt. Albo nawalone mokrego piachu 15 t .
Paweł Jaroszewicz says:
przepraszam rzeczywiście pneumatyka jest
Paweł Jaroszewicz says:
Moim zdaniem brakuje hamulców pneumatycznych, a rama się wygięła bo ktoś zapomniał wyciągnąć sworznia zabezpieczającego podczas próby kiprowania. Takie siłowniki hydrauliczne naprawdę wiele potrafią!
tomasz serediuk says:
co lepiej kupic takie wzmocnione hl czy nowy pronar
tomasz serediuk says:
jak to sie stało
Case 125 says:
Gdzie kupowałeś ta przyczepę
Daniel K. says:
Grzałeś ramę przed prostowaniem?
Kacper Jaromin says:
Za cienka rama pod wywrot na tył
tiger 1960 says:
Skleroza nie boli
Szymon Włodarczyk says:
Dobra robota. 😀 Ale na taką zabudowę jakaś cienka ta rama się wydaje. Jaki to materiał? Druga sprawa,że wywrot jest zrobiony na kulach do aut dostawczych do 3,5T . Pozdrawiam. 😉
Piotrek says:
Przede wszystkim rama nie wzmocniona podłoga za cienka.
Jak jest podłoga taka cienka i rama bez wzmocnień to powinny być 2 siłowniki
Czerwony123 4 says:
Czemu ta skrzynia nie leży cała na ramie tylko opiera sie w 4 punktach.
Mar Zi says:
To nie rama tylko gazeta. Zarowno górna jak i dolna. Predzej czy później musialo sie tak stać
mati30101 says:
mółbyś podesłać mi namiar na tego gościa co robi te przyczepy ??
przemek36011 says:
Daleko od Świdnicy mieszkasz? 😜
AGROO TARIM says:
👍👍👍👏👏👏
Młody&Rolnik says:
Ktoś przerobil bo przecież oryginalnie była 2 tlokowa A ktoś zrobił na 1 tłok i słabo wzmocnił i są efekty jakby dobrze wzmocnił ramę wygieta była by tylko Górna
Kacper Froń says:
Co wy woziliscie że ona się tak wygięła ? To napewno nie jest wada fabryczna tylko przeciążenie ramy
Ursus strong team says:
Jaki tytuł oststniej nuty ?
kravter80 says:
Sprzedaj to gowno 60.11 i kup 80.11, zaladujesz 14t i nawet nie skrzypnie
SuperZETOREK5340 says:
Joker ma chyba te same przyczepy i chyba od tego samego gościa 😎
Arek Łempicki says:
Jak on raz się wygięła to i drugi raz się wygnie darma robota
Raffik 2000 says:
Dlatego w przyczepach powinny być tylko dwa bolce, do przekładania w zależności w którą stronę chce się kipować
Mikołaj Masalski says:
Dla hejterów mówiących że słaba rama proszę przeczytać opis poprzedniego filmu
hyzio0007 says:
bez wzmocnienia daremna robota.
Agro Rolnik says:
Sub i łapka leci
Zapraszam do mnie 😀
Pawel Konwa says:
Dlaczego się skszywiła?
unbelievable says:
Te prostowanie ramy to rozwiązanie problemu na chwilę, tu trzeba pierdolnac rame z ceownikow hutniczych albo jakies inne cudo. Robilem stary niemiecki tandem co wozil gruz u Niemca sama podloga jest z blachy 6mm a tlok to taki potwor, zrobiona na okolo 8/9 ton ziemniaków
Tadeusz Wieczorkowski says:
Jak bym chciał muzy sobie posłuchać to bym MTV włączył.
przemek praczyk says:
I teraz do żyda
GULI 86 says:
Super filmik 👍
Sub i łapka leci
Pozdrawiam i zapraszam do siebie
stymuś stymen says:
od kogo kupione te przyczepy ?
marbud marbud says:
Może się nie znam ale gdyby były 2 siłowniki bliżej przy osiach to problemu by nie było i chyba trochę miała naładowane skoro się WYGŁO.pozdrawiam.
Ciapek Official says:
Widac ile czasu włożone w naprawę
Dobra robota A film miodzio masz odemnie suba z dzwoneczkiem i łapkę w górę liczę że.wpadniesz do mnie się zrewanżować
Marek Matyszczak says:
Same prostowanie ramy nic nie da trzeba ja wzmocnic
Kamil Markiewicz says:
I tak pójdzie to też a dwa strasznie słaba konstrukcja
Mahle Team says:
Super film sub i łapa leci zzaptaszqm do mnie
Murat Üzçelik says:
Nice 👍💪 https://youtu.be/9Bg_WH9gJkI
dxzmatx says:
Słaba rama jak z zapałek a pojemność przesadzona
AGRO-Studio Official says:
Ja bym coś wspawał bo jak raz się wygięła to i kolejny raz tak się może stać bo rama już nadwyrężona jest
GR MAZUR says:
Ci co piszą że rama za cienka w hl to widać że nie wiedzą co to znaczy zimno kuta stal i na gorąco kuta a to jest zasadnicza różnica. A drugie hl.6011 w oryginale miała dwa siłowniki rozłożenie naprężeń lepsze.
golas171 says:
Taka ramę to do słomy a nie pod te dwie burty😀, ten ceownik którym prostowaliscie dajcie pod dół i dopiero będzie git 😝😝 jakis chlop robi kase teraz na tym "szykowaniu" tych przyczep, 😜😜😜
Lukas B. says:
a taj wogole to z kad tyle lapek w dół pod poprzednia produkcja?????